Betalingsmuligheder

Vælg selv hvordan du helst vil betale for dine Gusti produkter. Når du køber online, kan du vælge betalingsmetode ved check ud.

PayPal

Du kan også sikkert og hurtigt betale med PayPal. Til sidst i ordreprocessen vil du blive videresendt til PayPal, og hvis du allerede har en konto kan du hurtigt indtaste dine oplysninger og gennemføre betalingen. Hvis du ikke allerede har en konto kan du enten oprette en, eller logge ind som gæst og derefter bekræfte betalingen. Så snart vi modtager betalingen, hvilket normalt kun tager et par minutter, starter din pakke sin rejse mod din hoveddør.
Skulle du have brug for at returnere produkter, bliver PayPal-oplysningerne fra den originale handel brugt til at overføre refunderingen. 

Kreditkort

Hos Gusti kan du nemt, hurtigt og sikkert betale med kreditkort. Vi accepterer europæiske kort med et Mastercard eller Visa symbol. Når din betaling er gennemført bliver dit produkt sendt med det samme.
I tilfælde af refundering, for eksempel hvis du fortryder dit køb, vil kortoplysningerne fra den originale betaling blive brugt til tilbageførslen af pengene til din konto.
En del af vores sikkerhedssystem sørger for at dine kortdetaljer altid SSL-krypteres, hvilket gør din betaling 100% sikker.

Faktura - køb nu, betal senere

Betaling med faktura er en betalingsmåde, hvor firmaet Klarna Bank AB (publ) overtager betalingsafviklingen for Gusti Læder. De bestilte varer bliver leveret til dig sammen med fakturaen, som betales via girokort. Girokortet kan du betale via netbank eller i din bank og på nogle posthuse. Betalingsfristen er 30 dage fra afsendelsen af varerne. Betaling med faktura bliver tilbudt af Klarna i landene Storbritannien, Sverige og Danmark.

Hertil en kort vejledning:
Efter at du har lagt varerne i varekurven og indtastet din adresse, kommer du i næste skridt videre til betalingsmåde. Her vælger du “betaling med faktura” og bekræfter vores forretningsbetingelser.

Skulle betalingsmåden “betaling med faktura” ikke fungere hos dig, kan det have forskellige årsager. Når du laver en bestilling med “betaling med faktura”, gennemfører Klarna en identitetskontrol samt en kreditvurdering af dig. Ved denne vurdering bliver primært følgende 3 kriterier undersøgt:

  • Dine hidtidige bestillinger med Klarna
  • Beløbet for den ønskede bestilling
  • Foreliggende informationer fra kreditoplysningsbureauer

 

Opfylder resultaterne af denne vurdering ikke Klarnas interne betingelser, kan den ønskede betalingsmåde ikke gennemføres. En kombination af andre forskellige faktorer kan endvidere gøre, at bestillingen ikke kan gennemføres. Hvis din bestilling ikke kan gennemføres med “betaling med faktura”, anbefaler vi dig, at vælge en anden betalingsmåde.

Har du yderligere spørgsmål til betaling med Klarna, henvend dig venligst til Klarnas kundeservice eller se deres FAQ, hvor man kan finde mange svar.

Klarna kundeservice og FAQ: https://www.klarna.com/dk/kundeservice/csc/faktura/

Sidst set