FAQ - Ofte stillede spørgsmål

1) Om forsendelse og levering

Hvornår vil min ordre blive afsendt?

Vi afsender din ordre indenfor 24 timer efter, at vi har modtaget og registreret den i vores system. Dog skal betalingen, hvis du benytter dig af betaling med enten kreditkort eller PayPal, også være bekræftet og gennemført, før ordren afsendes.

Ved en bankoverførsel (vær opmærksom på, at en sådan kun er muligt ved overførsel fra en tysk konto), vil ordren også først blive afsendt, når betalingen er bekræftet og gennemført.

1
Hvordan kan jeg følge min ordre?

Når din ordre er bekræftet og sendt afsted, vil du modtage en e-mail, hvori dit trackingnummer fremgår. Med trackingnummeret kan du følge din ordre på speditørfirmaets hjemmeside under track & trace.

Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på e-mail: info@gusti-laeder.dk

1
Hvornår kan jeg forvente at modtage min ordre?

Når din bestilling er bekræftet og gennemført, samt din betaling modtaget, kan du forvente at pakken vil blive forsøgt leveret til adressen, du har indtastet ved bestillingen, indenfor 5-7 arbejdsdage. Har du ønsket at få foretaget en indgravering på din ordre, kan du forvente en yderligere leveringstid på 1-2 dage.

1
Kan faktureringsadressen afvige fra leveringsadressen?

Skal du give produktet i gave og ønsker derfor fakturaen og selve produktet sendt til to forskellige adresser? Intet problem! Når du går igennem bestillingsprocessen, finder du et lille felt, du kan hakke af og dér angive en leveringsadresse, som afviger fra fakturaadressen.

Derudover står det dig selvfølgelig frit for, om du ønsker ordren leveret til din arbejdsplads eller derhjemme. Bare du får skrevet adressen så nøjagtigt som muligt, under dine oplysninger ved bestillingen. Levering til pakkeshops er desværre ikke muligt.

1
Hvad sker der, hvis min leveringsadresse er indtastet forkert?

Det er dig, som kunde, der er ansvarlig for, at din adresse er indtastet korrekt ved bestillingen. Tjek derfor din adresse en ekstra gang, før du gennemfører ordren.

Hvis der alligevel skulle være sket en fejl og din ordre ikke kan leveres, sendes den tilbage til Gusti Leder GmbH, hvor du vil få muligheden for at få refunderet ordrens beløb (bemærk, at dette ikke er muligt, hvis der er foretaget en indgravering på produktet/produkterne) eller at få sendt ordren igen. Ved gensendelse af ordren dækkes de ekstra forsendelsesomkostninger af dig (kunden).

Levering til pakkeshops er ikke muligt.

1
Fandt du ikke et svar?
Benyt vores kontaktformular for at stille dit spørgsmål til kontaktformularen