FAQ - Ofte stillede spørgsmål

3) Om fortrydelses- og reklamationsret, returnering, ombytning og reparation

Om reparationer

Se også ‘Om din reklamationsret’. Hvis dit produkt har skader, der ikke er som følge af slitage eller misvedligeholdelse, kan det oftest blive sendt til vores reparationsværksted. Kontakt vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk for at sende dokumentation på skaderne og få en afgørelse af sagen. Bliver dit produkt sendt til vores værksted, kan du forvente, at det kan tage op til 20-25 dage for udførelsen af reparationen.

1
Om din fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret fra, du modtager din ordre fra Gusti Læder. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, bedes du kontakte vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk og bekendtgøre dit ønske om returnering. Således kan vi igangsætte returneringsproceduren for din ordre.

Vær opmærksom på, at vi kun tager ubrugte og ubeskadigede varer retur. Varer, der er blevet indgraveret og dermed personliggjort, tager vi heller ikke retur.

1
Om din reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret på de produkter, du modtager fra Gusti Læder. I de tilfælde, hvor du får brug for at gøre brug af din ret, bedes du sende dokumentation (fx i form af billeder samt en beskrivelse af reklamationen) til vores kundeservice på e-mail: info@gusti-laeder.dk. I de fleste tilfælde vil produktet derefter blive sendt til vores reparationsværksted. Du kan forvente en reparationstid på 20-25 dage.

 

Bemærk, at reklamationsretten ikke gør sig gældende ved skader forårsaget af slid eller misvedligeholdelse.

1
Hvornår kan jeg returnere en vare?

Har du fået foretaget en indgravering på dit produkt, så bemærk at disse ikke kan tages retur som følge af fortrydelsesretten. Dette skyldes, at produktet er udfærdiget efter dit individuelle ønske.

Kan jeg returnere alle varerne fra en ordre i den samme pakke, selvom de ankom i flere pakker?

Ja, det kan du. Udfyld alle de relevante returformularer, og send dem sammen med din pakke.

Bemærk venligst, at indgraverede varer ikke kan returneres, da de ikke er omfattet af vores fortrydelsesret.

1
Om ombytning af produkter

Kan jeg bytte en vare i min ordre?

 

Vi tilbyder desværre ikke ombytning. Hvis du er utilfreds med dit køb, kan du returnere din(e) vare(r). Når vi har modtaget den eller de returnerede varer, refunderer vi købsbeløbet. I mellemtiden kan du bestille den eller de nye varer, så du ikke behøver at vente, til vi har refunderet din ordre.

 

Desværre kan vi ikke udligne forskellen i prisen på varen/varerne. Du finder vores returportal her: KLIK

1
Sådan returnerer du dit produkt

Hvor meget koster det at returnere et produkt?

Returneringer fra Danmark:

Du vil ikke blive opkrævet for at bruge vores returportal til at oprette en returlabel. Vi beder dig om at bruge vores returportal, da vi ikke kan refundere forsendelsesomkostningerne for pakker, du selv har sendt.

Du finder vores returportal her: KLIK

Du kan returnere din(e) vare(r) i op til 14 dage. Efter denne periode kan vi ikke oprette en returlabel og vil ikke være i stand til at refundere din(e) vare(r).

 

Hvor får jeg en returlabel?

Ønsker du at returnere et eller flere produkter fra din ordre? Du kan returnere individuelle varer fra din ordre her. Vi er kede af, at du vil returnere din(e) vare(r), men vi hjælper dig gerne.

Du finder vores returportal her: KLIK

Bemærk venligst, at graverede varer ikke kan returneres, da de ikke er omfattet af vores fortrydelsesret.

1
Fandt du ikke et svar?
Benyt vores kontaktformular for at stille dit spørgsmål til kontaktformularen
gusti-laeder.dk Reviews with ekomi.dk