FAQ - Ofte stillede spørgsmål

6) Om refundering og særlige aftaler

Firmagaver og særlige ordre

Vil du gerne give dine medarbejdere et lækkert og personligt læderprodukt? Eller vil du i forbindelse med en særlig begivenhed gerne bestille en større mængde Gusti Læder produkter?

Tag kontakt til os her og hør om dine muligheder: info@gusti-laeder.dk

Pssst, tag hellere kontakt til os i god tid, da der kan være en forlænget leveringstid på større ordrer.

1
Har du sendt dit produkt retur og venter på at blive refunderet?

Når du sender et produkt retur til Gusti Læder, bedes du først og fremmest sende anmodning om dette til vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk . På den måde kan vi forberede vores lager på, at dit produkt er på vej. 

Refunderingen vil ske senest 14 dage fra, at vi har modtaget det returnerede produkt på vores lager. Kan du dokumentere, at du har sendt dit produkt retur, fx ved at sende os trackingnummeret på pakken (vi anbefaler, at du under alle omstændigheder tager notits af dette), kan vi muligvis refundere dig før, vi har modtaget produktet på vores lager. 

Bemærk, at vi KUN vil refundere dig produktet/produkternes beløb og derved IKKE de fragtomkostninger, der måtte have været i forbindelse med returneringen. Disse fratrækkes refunderingen.

Refunderingen vil ske på samme betalingskort/med samme betalingsløsning benyttet ved bestillingen. 

1
Moms

Hvorledes håndterer vi moms?

Vores onlinetjeneste henvender sig udelukkende til privatpersoner. Der er intet salg til erhvervskunder.

1
Fandt du ikke et svar?
Benyt vores kontaktformular for at stille dit spørgsmål til kontaktformularen
gusti-laeder.dk Reviews with ekomi.dk