FAQ - Ofte stillede spørgsmål
2) Om vores betalingsløsninger
På Gusti Læders danske hjemmeside er det muligt at gennemføre ordren med følgende betalingsmetoder:
- PayPal
- Kreditkort
- Faktura
Nedenfor følger en uddybende beskrivelse af disse betalingsmetoder.
Venligst sørg for at vælge den korrekte betalingsmetode, når du afgiver din bestilling. Derved undgås unødige forsinkelser i forbindelse med bekræftelse af ordren.
Du kan nemt og hurtigt betale med PayPal. Når du har afsluttet din ordre, vil du blive omdirigeret til PayPal. Det er nødvendigt, at du forinden har oprettet en PayPal-konto. PayPals betalingsløsning er kendt for dens høje sikkerhed.
På Gusti Læders hjemmeside, kan du betale med alle slags kreditkort. Betalingen bliver gennemført og krypteret via SSL og er således en nem og sikker måde at betale på.
Bemærk, at ved ordrens gennemførsel vil beløbet for denne blive reserveret på din konto. Dette skyldes, for at ordren endeligt kan bekræftes og afsendes, skal betalingen være gennemført. Derfor kan du også opleve, at beløbet for din ordre bliver reserveret på din konto før, at du har modtaget en bekræftelses-e-mail. Oplever du nogle problemer ved din bestilling, kan du kontakte os her: info@gusti-laeder.dk
Betaling med faktura er en betalingsmåde, hvor firmaet Klarna Bank AB (publ) overtager betalingsafviklingen for Gusti Læder. De bestilte varer bliver leveret til dig sammen med fakturaen, som betales via girokort. Girokortet kan du betale via netbank eller i din bank og på nogle posthuse. Betalingsfristen er 30 dage fra afsendelsen af varerne. Betaling med faktura bliver tilbudt af Klarna i landene Storbritannien, Sverige og Danmark.
Hertil en kort vejledning:
Efter at du har lagt varerne i varekurven og indtastet din adresse, kommer du i næste skridt videre til betalingsmåde. Her vælger du “betaling med faktura” og bekræfter vores forretningsbetingelser.
Skulle betalingsmåden “betaling med faktura” ikke fungere hos dig, kan det have forskellige årsager. Når du laver en bestilling med “betaling med faktura”, gennemfører Klarna en identitetskontrol samt en kreditvurdering af dig. Ved denne vurdering bliver primært følgende 3 kriterier undersøgt:
- Dine hidtidige bestillinger med Klarna
- Beløbet for den ønskede bestilling
- Foreliggende informationer fra kreditoplysningsbureauer
Opfylder resultaterne af denne vurdering ikke Klarnas interne betingelser, kan den ønskede betalingsmåde ikke gennemføres. En kombination af andre forskellige faktorer kan endvidere gøre, at bestillingen ikke kan gennemføres. Hvis din bestilling ikke kan gennemføres med “betaling med faktura”, anbefaler vi dig, at vælge en anden betalingsmåde.
Har du yderligere spørgsmål til betaling med Klarna, henvend dig venligst til Klarnas kundeservice eller se deres FAQ, hvor man kan finde mange svar.
Klarna kundeservice og FAQ: https://www.klarna.com/dk/kundeservice/csc/faktura/