FAQ - Ofte stillede spørgsmål
1) Om forsendelse og levering
Vi afsender din ordre indenfor 24 timer efter, at vi har modtaget og registreret den i vores system. Dog skal betalingen, hvis du benytter dig af betaling med enten kreditkort eller PayPal, også være bekræftet og gennemført, før ordren afsendes.
Når din bestilling er bekræftet og gennemført, samt din betaling modtaget, kan du forvente at pakken vil blive forsøgt leveret til adressen, du har indtastet ved bestillingen, indenfor 5-7 arbejdsdage. Har du ønsket at få foretaget en indgravering på din ordre, kan du forvente en yderligere leveringstid på 1-2 dage.
Skal du give produktet i gave og ønsker derfor fakturaen og selve produktet sendt til to forskellige adresser? Intet problem! Når du går igennem bestillingsprocessen, finder du et lille felt, du kan hakke af og dér angive en leveringsadresse, som afviger fra fakturaadressen.
Derudover står det dig selvfølgelig frit for, om du ønsker ordren leveret til din arbejdsplads eller derhjemme. Bare du får skrevet adressen så nøjagtigt som muligt, under dine oplysninger ved bestillingen. Husk at oplyse evt. firmanavn.
Levering til pakkeshops er desværre ikke muligt. Så snart din ordre er blevet behandlet i vores system, kan vi ikke længere foretage ændringer i leveringsadressen.
Det er dig, som kunde, der er ansvarlig for, at din adresse er indtastet korrekt ved bestillingen. Tjek derfor din adresse en ekstra gang, før du gennemfører ordren.
Hvis der alligevel skulle være sket en fejl og din ordre ikke kan leveres, sendes den tilbage til Gusti Leder GmbH, hvor du vil få muligheden for at få refunderet varens købspris (bemærk, at dette ikke er muligt, hvis der er foretaget en indgravering på produktet/produkterne) eller at få sendt ordren igen. I begge tilfælde dækkes forsendelsesomkostninger af dig (kunden).
Levering til pakkeshops er ikke muligt. Så snart din ordre er blevet behandlet i vores system, kan vi ikke længere foretage ændringer i leveringsadressen.
Hvilke forsendelsesmuligheder er tilgængelige?
Vi tilbyder to forsendelsesmetoder: UPS Parcel Shipping og Global Shipping med Deutsche Post.
Vores Global Shipping-metode er specielt til individuelle små, lette produkter. Pakker sendt med Global Shipping er ikke forsikrede, og du vil ikke modtage et sporingsnummer, hvis du vælger denne forsendelsesmetode. Du kan se en liste over priser for Global Shipping her.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Hvis du har valgt UPS Parcel Shipping som forsendelsesmetode, vil du modtage en automatisk bekræftelsesmail, når din ordre er blevet afsendt. I denne e-mail finder du sporingsnummeret, den forventede leveringsdato og et link til at spore din ordre. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, bedes du tjekke din spam- eller junk-mappe.
Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på e-mail: info@gusti-laeder.dk
Hvad kan jeg gøre, hvis min bestilling ikke er fremkommet?
Såfremt din bestilling ikke er ankommet inden for den af os angivne leveringstid, bedes du kontakte vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk og oplyse dit ordrenummer.
Forsendelser, der ikke er blevet afhentet eller ikke kan leveres, må desværre ikke genudsendes og vil derfor blive refunderet ( med fradrag af eventuelle ekspeditionsgebyrer). Dette gælder dog ikke for indgraverede varer, da disse er personliggjort. Du kan altid kontakte vores kundeservice via e-mail, hvis du har nogle spørgsmål.