FAQ - Ofte stillede spørgsmål

1) Om forsendelse og levering

Hvornår vil min ordre blive afsendt?

Vi afsender din ordre indenfor 24 timer efter, at vi har modtaget og registreret den i vores system. Dog skal betalingen, hvis du benytter dig af betaling med enten kreditkort eller PayPal, også være bekræftet og gennemført, før ordren afsendes.

1
Hvornår kan jeg forvente at modtage min ordre?

Når din bestilling er bekræftet og gennemført, samt din betaling modtaget, kan du forvente at pakken vil blive forsøgt leveret til adressen, du har indtastet ved bestillingen, indenfor 5-7 arbejdsdage. Har du ønsket at få foretaget en indgravering på din ordre, kan du forvente en yderligere leveringstid på 1-2 dage.

1
Kan faktureringsadressen afvige fra leveringsadressen?

Skal du give produktet i gave og ønsker derfor fakturaen og selve produktet sendt til to forskellige adresser? Intet problem! Når du går igennem bestillingsprocessen, finder du et lille felt, du kan hakke af og dér angive en leveringsadresse, som afviger fra fakturaadressen.

Derudover står det dig selvfølgelig frit for, om du ønsker ordren leveret til din arbejdsplads eller derhjemme. Bare du får skrevet adressen så nøjagtigt som muligt, under dine oplysninger ved bestillingen. Husk at oplyse evt. firmanavn.

Levering til pakkeshops er desværre ikke muligt. Så snart din ordre er blevet behandlet i vores system, kan vi ikke længere foretage ændringer i leveringsadressen.

1
Hvad sker der, hvis min leveringsadresse er indtastet forkert?

Det er dig, som kunde, der er ansvarlig for, at din adresse er indtastet korrekt ved bestillingen. Tjek derfor din adresse en ekstra gang, før du gennemfører ordren.

Hvis der alligevel skulle være sket en fejl og din ordre ikke kan leveres, sendes den tilbage til Gusti Leder GmbH, hvor du vil få muligheden for at få refunderet varens købspris (bemærk, at dette ikke er muligt, hvis der er foretaget en indgravering på produktet/produkterne) eller at få sendt ordren igen. I begge tilfælde dækkes forsendelsesomkostninger af dig (kunden).

Levering til pakkeshops er ikke muligt. Så snart din ordre er blevet behandlet i vores system, kan vi ikke længere foretage ændringer i leveringsadressen.

1
Hvordan kan jeg følge min ordre?

Når din ordre er bekræftet og sendt afsted, vil du modtage en e-mail, hvori dit trackingnummer fremgår. Check evt. din spam-mappe, hvis du ikke automatisk har modtaget denne e-mail. Med trackingnummeret kan du følge din ordre på speditørfirmaets hjemmeside under track & trace.

Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på e-mail: info@gusti-laeder.dk

1
Min ordre kommer ikke frem

Hvad kan jeg gøre, hvis min bestilling ikke er fremkommet?

Såfremt din bestilling ikke er ankommet inden for den af os angivne leveringstid, bedes du kontakte vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk og oplyse dit ordrenummer.

Forsendelser, der ikke er blevet afhentet eller ikke kan leveres, må desværre ikke genudsendes og vil derfor blive refunderet ( med fradrag af eventuelle ekspeditionsgebyrer). Dette gælder dog ikke for indgraverede varer, da disse er personliggjort. Du kan altid kontakte vores kundeservice via e-mail, hvis du har nogle spørgsmål.

1
Fandt du ikke et svar?
Benyt vores kontaktformular for at stille dit spørgsmål til kontaktformularen
gusti-laeder.dk Reviews with ekomi.dk