FAQ - Ofte stillede spørgsmål

1) Om forsendelse og levering

Min ordre kommer ikke frem

Hvad kan jeg gøre, hvis min bestilling ikke er fremkommet?

Såfremt din bestilling ikke er ankommet inden for den af os angivne leveringstid, bedes du kontakte vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk og oplyse dit ordrenummer.

Forsendelser, der ikke er blevet afhentet eller ikke kan leveres, må desværre ikke genudsendes og vil derfor blive refunderet ( med fradrag af eventuelle ekspeditionsgebyrer). Dette gælder dog ikke for indgraverede varer, da disse er personliggjort. Du kan altid kontakte vores kundeservice via e-mail, hvis du har nogle spørgsmål.

1
Afsendelse og levering

Hvornår vil min ordre blive afsendt og leveret?

Når vi har modtaget din ordre, sender vi den normalt inden for 1 til 2 arbejdsdage.

Levering med UPS tager normalt 2 til 7 arbejdsdage, og du vil modtage et sporingsnummer, så du kan spore din pakke.

1
Forsendelsespartnere og sporing

Hvilke forsendelsesmuligheder er tilgængelige?

Vi tilbyder to forsendelsesmetoder: UPS Parcel Shipping og Global Shipping med Deutsche Post.

Vores Global Shipping-metode er specielt til individuelle små, lette produkter. Pakker sendt med Global Shipping er ikke forsikrede, og du vil ikke modtage et sporingsnummer, hvis du vælger denne forsendelsesmetode. Du kan se en liste over priser for Global Shipping her.

 

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Hvis du har valgt UPS Parcel Shipping som forsendelsesmetode, vil du modtage en automatisk bekræftelsesmail, når din ordre er blevet afsendt. I denne e-mail finder du sporingsnummeret, den forventede leveringsdato og et link til at spore din ordre. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, bedes du tjekke din spam- eller junk-mappe.

Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på e-mail: info@gusti-laeder.dk

1
Leveringsadresse

Kan jeg vælge en leveringsadresse?

Du kan indtaste din hjemmeadresse samt adressen på en pakkeshop, pakkeshop eller postfilial. Sørg for, at du har indtastet den korrekte leveringsadresse, når du afgiver din ordre, da leveringsadressen ikke kan ændres, når pakken først er sendt.

Hvis du opdager en fejl i din leveringsadresse, når din pakke er blevet afsendt, bedes du kontakte os via vores kontaktformular. Bemærk venligst, at du er ansvarlig for at indtaste de korrekte leveringsoplysninger, når du afgiver din ordre.

Hvis den leveringsadresse, vi modtager, er forkert, og din ordre ikke kan leveres, vil du være ansvarlig for at afgive en ny ordre og dække eventuelle ekstraomkostninger, der opstår.

1
Fandt du ikke et svar?
Benyt vores kontaktformular for at stille dit spørgsmål til kontaktformularen
gusti-laeder.dk Reviews with ekomi.dk