FAQ - Ofte stillede spørgsmål

3) Om fortrydelses- og reklamationsret, returnering, ombytning og reparation

Om ombytning af produkter

Kan jeg bytte en vare i min ordre?

 

Vi tilbyder desværre ikke ombytning. Hvis du er utilfreds med dit køb, kan du returnere din(e) vare(r). Når vi har modtaget den eller de returnerede varer, refunderer vi købsbeløbet. I mellemtiden kan du bestille den eller de nye varer, så du ikke behøver at vente, til vi har refunderet din ordre.

 

Desværre kan vi ikke udligne forskellen i prisen på varen/varerne. Du finder vores returportal her: KLIK

1
Sådan returnerer du dit produkt

Hvor meget koster det at returnere et produkt?

Returneringer fra Danmark:

Du vil ikke blive opkrævet for at bruge vores returportal til at oprette en returlabel. Vi beder dig om at bruge vores returportal, da vi ikke kan refundere forsendelsesomkostningerne for pakker, du selv har sendt.

Du finder vores returportal her: KLIK

Du kan returnere din(e) vare(r) i op til 14 dage. Efter denne periode kan vi ikke oprette en returlabel og vil ikke være i stand til at refundere din(e) vare(r).

 

Hvor får jeg en returlabel?

Ønsker du at returnere et eller flere produkter fra din ordre? Du kan returnere individuelle varer fra din ordre her. Vi er kede af, at du vil returnere din(e) vare(r), men vi hjælper dig gerne.

Du finder vores returportal her: KLIK

Bemærk venligst, at graverede varer ikke kan returneres, da de ikke er omfattet af vores fortrydelsesret.

1
Hvornår kan jeg returnere en vare?

Hvornår kan jeg returnere en vare?

Du kan returnere din(e) vare(r) inden for 14 dage efter købet, med eller uden angivelse af en årsag til returneringen, fra den dato, hvor du modtager den sidste del af din ordre. Bemærk venligst, at indgraverede varer ikke kan returneres. Du kan finde flere oplysninger om returnering og annullering her.

Kan jeg returnere alle varerne fra en ordre i den samme pakke, selvom de ankom i flere pakker?

Ja, det skal du. Udfyld alle de relevante returformularer, og send dem sammen med din pakke. Bemærk venligst, at indgraverede varer ikke kan returneres, da de ikke er omfattet af vores fortrydelsesret.

1
Om reparationer

Mit Gusti Læder-produkt skal repareres. Skal jeg sende det tilbage? Hvem dækker omkostningerne ved reparationen?

Venligst kontakt info@gusti-laeder.dk og beskriv problemet, inklusive billeder, hvor det er muligt. I de fleste tilfælde vil Gusti Læder foreslå en reparation og dække omkostningerne til reparationen, inden for 1 år efter den oprindelige købsdato. Hvis købet blev foretaget for mere end 1 år siden, eller hvis fejlen skyldes, at produktet er blevet håndteret forkert, kan der opkræves et servicegebyr. Vi yder ikke garanti for lynlåse, så du vil være ansvarlig for eventuelle lynlåsreparationer. Vi udfører ikke reparationer af varer på vores lager i EU, da dette kan være dyrt for både dig og os på grund af toldafgifter. Når vi har undersøgt den beskadigede vare via fotos, vil vi tilbyde en rabat eller lokal reparation. Dette besluttes individuelt. Kontakt os venligst på info@gusti-laeder.dk for flere oplysninger.

1
Fandt du ikke et svar?
Benyt vores kontaktformular for at stille dit spørgsmål til kontaktformularen
gusti-laeder.dk Reviews with ekomi.dk