FAQ - Ofte stillede spørgsmål

3) Om fortrydelses- og reklamationsret, returnering, ombytning og reparation

Om din fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret fra, du modtager din ordre fra Gusti Læder. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, bedes du kontakte vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk og bekendtgøre dit ønske om returnering. Således kan vi igangsætte returneringsproceduren for din ordre.

Vær opmærksom på, at vi kun tager ubrugte og ubeskadigede varer retur. Varer, der er blevet indgraveret og dermed personliggjort, tager vi heller ikke retur.

1
Om din reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret på de produkter, du modtager fra Gusti Læder. I de tilfælde, hvor du får brug for at gøre brug af din ret, bedes du sende dokumentation (fx i form af billeder samt en beskrivelse af reklamationen) til vores kundeservice på e-mail: info@gusti-laeder.dk. I de fleste tilfælde vil produktet derefter blive sendt til vores reparationsværksted. Du kan forvente en reparationstid på 20-25 dage.

 

Bemærk, at reklamationsretten ikke gør sig gældende ved skader forårsaget af slid eller misvedligeholdelse.

1
Om returnering af indgraverede produkter

Har du fået foretaget en indgravering på dit produkt, så bemærk at disse ikke kan tages retur som følge af fortrydelsesretten. Dette skyldes, at produktet er udfærdiget efter dit individuelle ønske.

1
Sådan returnerer du dit produkt

Venligst kontakt vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk, hvis du ønsker at returnere din vare. Således kan vi igangsætte returneringsproceduren for din ordre og vejlede dig til, hvordan du får et returlabel til din pakke. Vi anbefaler, at du tager notits af trackingnummeret fra returlabelen, samt gemmer kvitteringen fra posthuset. Venligst ikke send en pakke retur uden at have kontaktet os først og udelukkende via returlabel.

Læs mere her

Varer med indgravering kan ikke returneres.

Bemærk, at fragtomkostningerne for returneringen ikke kompenseres og bliver således fratrukket refunderingen af ordren.

1
Om ombytning af produkter

Det er desværre ikke muligt for os at foretage en ombytning. Det betyder selvfølgelig ikke, at du ikke kan ombestemme dig fx i forhold til farven på produktet. Proceduren vil i stedet fungere ligesom en returnering. Du sender produktet retur til os, hvorefter vi refunderer dig beløbet for ordren (eksklusiv fragtomkostningerne). Venligst først oplys os om ønsket om returnering på info@gusti-leader.dk.

Det ‘rigtige’ produkt bestiller du på ny på vores webshop.

Det er desværre ikke muligt for os at beregne forskellen mellem to ordrer.

Vi anbefaler, for at processen går så hurtigt som muligt, at du allerede fra, at du indgiver dit ønske om returnering, bestiller det ‘rigtige’ produkt. På den måde kan du lidt hurtigere få dit nye lækre Gusti produkt i hænderne. Vær dog opmærksom på, at det kan tage op til 14 dage, før det refunderede beløb er på din konto, fra vi har modtaget varen på vores lager.

1
Om reparationer

Se også ‘Om din reklamationsret’. Hvis dit produkt har skader, der ikke er som følge af slitage eller misvedligeholdelse, kan det oftest blive sendt til vores reparationsværksted. Kontakt vores kundeservice på info@gusti-laeder.dk for at sende dokumentation på skaderne og få en afgørelse af sagen. Bliver dit produkt sendt til vores værksted, kan du forvente, at det kan tage op til 20-25 dage for udførelsen af reparationen.

1
Fandt du ikke et svar?
Benyt vores kontaktformular for at stille dit spørgsmål til kontaktformularen